پارالمپیک ۲۰۲۴| ملاحسینی: امید‌واریم بعدازظهر یک طلای دیگر در پاراوزنه‌برداری بگیریم

13:25 - 18 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۰۳۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پارالمپیک ۲۰۲۴| ملاحسینی: امید‌واریم بعدازظهر یک طلای دیگر در پاراوزنه‌برداری بگیریم
مربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری ایران در پارالمپیک پاریس گفت: امین‌زاده تلاشش را کرده و در سال‌های اخیر همواره طلایی شده است و امیدواریم بعدازظهر یک طلای دیگر نیز بگیرد.

خبرگزاری میزان - احمد ملاحسینی بعد از کسب مدال طلای علی‌اکبر غریب‌شاهی در وزن ۱۰۷ کیلوگرم بازی‌های پارالمپیک اظهار داشت: کسب این مدال طلا را تبریک می‌گویم و امیدوارم بعدازظهر هم این روند ادامه داشته باشد و امین‌زاده هم بتواند با رکورد‌های خوب طلایی شود. غریب‌شاهی در این دوره آمادگی مطلوبی داشت و پتانسیلش را می‌دانستیم. 

وی افزود: غریب‌شاهی امروز می‌توانست حتی به جز رکورد پارالمپیک، رکورد جهان را هم بزند. رقیب مغولستانی که در سال‌های اخیر رقابت نزدیکی با ورزشکار ما داشته، هم خوب عمل کرد. او تمام تلاشش کرد و انتخاب وزنه کاری کرد نتوانیم رکورد جهان را بزنیم. با این حال الان رکورد جهان، پارالمپیک و بازی‌های پاراآسیایی در اختیار علی اکبر غریب شاهی است. 

مربی تیم ملی پاراوزنه برداری در خصوص مسابقه امین زاده در سنگین وزن گفت: امین‌زاده تلاشش را کرده و در سال‌های اخیر همواره طلایی شده است. او مدتی درگیر آسیب دیدگی بود، اما به این مسابقه رسیده و امیدواریم بعدازظهر یک طلای دیگر بگیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *